Olsztyński Szpital Pulmonologiczny w nowej szacie

Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc (WMCCP) w Olsztynie wprowadza nowe logo i hasło. Profesjonalna identyfikacja wizualna i strategia komunikacji mają podkreślić misję szpitala, która koncentruje się na najważniejszej wartości, jaką jest nasze zdrowie.

Logo wielu wartości

Nowe logo WMCCP łączy w sobie symbolikę płuc, regionalną tożsamość Warmii i Mazur oraz uniwersalne wartości zdrowia. Centralnym elementem logo jest monogram, który łączy litery 'W’ i 'M’, nawiązując do Warmii i Mazur.

Stylizacja monogramu, inspirowana japońskim pismem Kanji, nadaje logo globalny charakter oraz podkreśla szacunek dla zdrowia i medycyny. Dodatkowo, w logo umieszczono motyw listka, który buduje nawiązanie do logotypu Olsztyna, symbolizując też bliskość natury, wzrost i rozwój.

Małe kroki, duża zmiana

Nowe hasło szpitala „Zdrowie jest najważniejsze” – stanowi fundament komunikacji zarówno do pacjentów, jak i pracowników. Obejmuje ono różne aspekty opieki i pracy szpitala, od empatii, przez jakość usług, po rozwój i innowacje.

Zmiany wizerunkowe będą wdrażane stopniowo. Na początek planowana jest zmiana logo i szaty graficznej w mediach a z czasem pojawią m.in. się nowe uniformy personelu czy oznakowanie wewnętrzne szpitala (tzw. system informacji wewnętrznej).

– Dzięki nowej identyfikacji wizualnej chcemy uporządkować i lepiej komunikować nasze wartości oraz zobowiązania – mówi dyrektor szpitala, Wioletta Śląska-Zyśk. – Wraz z całym zespołem dążę do tego, aby nasz szpital był postrzegany jako miejsce, gdzie pacjent czuje się dobrze a pracownik czuje się doceniany. Nowe hasło i logo to nie tylko elementy graficzne, to przede wszystkim obietnica najlepszej możliwej opieki i pozytywnego środowiska pracy.

Budujemy silną markę
Zjednoczenie tych wartości pod jednym spójnym hasłem „Zdrowie jest najważniejsze” podkreśla zaangażowanie Centrum w zapewnienie najwyższej jakości opieki medycznej oraz dbałość o dobrostan pacjentów, ale i personelu.

Wkrótce planowane są odważne i refleksyjne w przekazie kampanie reklamowe. Mają one jeszcze mocniej utrwalić dobry wizerunek szpitala w świadomości pacjentów, a także ich rodzin i szerzej wśród społeczności miasta i regionu.

Szpital pulmonologiczny ma aspirację, by stać się jedną z flagowych marek leczniczych naszego regionu.

Nową identyfikację wizualną opracowało olsztyńskie studio Gravite Design.

Maciej Rytczak
Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc


Poprzedni artykułCzas na złożenie formularza ZUS IWA tylko do 31 stycznia
Następny artykułNowa atrakcja Planetarium na zakończenie Roku Kopernika
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze