Kontakt telefoniczny z ZUS od 18 marca – nowe linie tematyczne

Aby ułatwić Państwu kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca uruchomiliśmy 3 nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:

1. nr telefonu 22 290 87 01

· obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

· obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem
żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły

2. nr telefonu 22 290 87 02

· obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców

3. nr telefonu 22 290 87 03

· obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej

Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7:00 – 15:00

Nadal do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.

Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

– 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

– 2 – Renty i emerytury,

– 3 – Zasiłki,

– 4 – Informacje dla ubezpieczonych,

– 5 – Informacje dla płatników,

– 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców

– 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.

Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen

Anna Ilukiewicz
Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS
województwa warmińsko-mazurskiego

Poprzedni artykułOstrzegator w czasie epidemii. Ważne lokalne informacje
Następny artykułKolejne zarażenia koronawirusem. 4 nowe przypadki w województwie warmińsko-mazurskim
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze