Kciuk w górę. Gdynia ze Złotym Lajkiem Local-SoMe

Local-SoMe to jedyna w Polsce konferencja dedykowana skutecznej komunikacji samorządowej. W tym roku odbyła się w dniach 28-29 listopada we Wrocławiu. Złoty Lajk Local-SoMe’2023 w kategorii Unicorn otrzymała Gdynia. 

W tegorocznej edycji Local-SoMe’23 wzięło udział ponad 400 uczestników. 50 ekspertów przeprowadziło 20 paneli dyskusujnych o 5 różnych ścieżkach tematycznych. Wydarzeniu towarzyszyła uroczysta gala wręczenia Złotych Lajków w 6 kategoriach. Nagrody przyznawane są przez Związek Miast Polskich i Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych za najlepsze osiągniecia miast i ich włodarzy w mediach społecznościowych. 

Nagroda Złoty Lajk to potwierdzenie, że Gdynia jest aktywna w świecie cyfrowym. Zarówno poprzez stronę internetową, jak i gdyńskie media społecznościowe. Codziennie w naszej pracy szukamy tematów i form przekazu, które w sposób nieoczywisty pokażą nasze miasto i mieszkańców. Złoty Lajk nie tylko pokazuje, że kierunek naszych działań w mediach jest dobry, ale też, że mieszkańcy są ciekawi swojego miasta i zaangażowani w dialog – podkreśla Michał Guć, wiceprezydent Gdyni ds. innowacji.

Kongres to nie tylko gala wręczania nagród. To również praktyczna wiedza dotycząca najnowszych trendów w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najskuteczniejsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych. 

Gdynia zdobyła Złotego Lajka – nagrodę za innowacyjność i kreatywność w różnych obszarach komunikacji cyfrowej, w tym łamanie algorytmów mediów społecznościowych. Wręczona została podczas II Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych LOCAL-SOME’23. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzają naszą stronę internetową i media społecznościowe. To dla Was tworzymy treści. A dzięki waszemu zaangażowaniu otrzymaliśmy Złotego Lajka, który wędruje na wasze wirtualne ręce – mówi Bartosz Bartoszewicz, wiceprezydent Gdyni ds. jakości życia.

Istotne jest, aby każdą kampanię, każdy temat traktować jako eksperyment, z którego można czerpać wiedzę i na tej podstawie kształtować przyszłe działania. W dynamicznie zmieniającym się środowisku mediów społecznościowych zdolność do szybkiego reagowania i dostosowywania się do potrzeb i preferencji odbiorców jest kluczem do sukcesu – podkreśla Małgorzata Omachel-Kwidzińska, kierownik Referatu Relacji z Mediami w gdyńskim magistracie.


Dziękujemy, że jesteście z nami!

Widzimy się na: gdyńskiej stronie internetowej i w mediach społecznościowych: FacebookuInstagramieIksie.

Magdalena Śliżewska
fot. Związek Miast Polskich

UM Gdynia


Poprzedni artykułNajbardziej aktywni wolontariusze nagrodzeni
Następny artykuł„Zwierzęta też chcą mieć święta”. Spraw im radość
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze