Planujesz w grudniu załatwić sprawy w Urzędzie Miasta Gdyni? W okresie świąteczno-noworocznym dojdzie do zmiany w funkcjonowaniu Centrum Obsługi Mieszkańca w „Rivierze”. Ze względu na terminarz punkt wyjątkowo nie będzie czynny w dwie grudniowe soboty – w Wigilię, 24 grudnia oraz w sylwestra, 31 grudnia. W ostatni piątek roku, 30 grudnia krócej będą też działać urzędowe kasy.

Gdynianie, którzy w grudniu będą potrzebowali załatwić swoje urzędowe sprawy muszą przygotować się w najbliższym czasie na drobne zmiany w organizacji pracy magistratu.

24 i 31 grudnia – nieczynne Centrum Obsługi Mieszkańca

Ze względu na nietypowy układ kalendarza w dwie grudniowe soboty, które przypadają kolejno w Wigilię, 24 grudnia oraz sylwestra, 31 grudnia,Centrum Obsługi Mieszkańca w Centrum Riviera będzie nieczynne.

Oznacza to, że w praktyce mieszkańcy wyjątkowo we wskazane soboty (24.12 oraz 31.12) nie będą mogli załatwić spraw na miejscu, w bezpośrednim kontakcie z urzędnikiem.

Nadal polecamy natomiast alternatywne formy załatwiania spraw – w tym przede wszystkim skorzystanie z kanałów elektronicznych (platforma ePUAPCyfrowy Urząd czy platformy dedykowane do określonych spraw).

Przypomnijmy, że z wykorzystaniem tzw. elektronicznej skrzynki podawczej obecnie można skorzystać z ponad 160 usług, w ramach których można składać wnioski elektronicznie do Urzędu Miasta Gdyni. Obsługa interesantów w zakresie pism wpływających odbywa się też przez całodobowe wrzutnie na dokumenty, zlokalizowane w siedzibie urzędu przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 oraz ul. 10 Lutego 24 czy paczkomat Inpost. Więcej informacji dotyczących poszczególnych spraw w Biuletynie Informacji Publicznej.

Piątek, 30 grudnia – kasy otwarte krócej

Zmiana będzie też dotyczyć funkcjonowania kas Urzędu Miasta w ostatni roboczy dzień tego roku – w piątek, 30 grudnia.

To zwyczajowo czas rocznych rozliczeń, dlatego kasy zarówno w budynku Urzędu Miasta Gdyni, jak i w Centrum Obsługi Mieszkańca w Rivierze będą wyjątkowo działać w skróconych godzinach, tylko do godziny 14:00 (przy czym same godziny obsługi klientów Urzędu Miasta w ten sam dzień będą niezmienione).

Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania – zmiany

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni informuje, że 30 grudnia kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą zamknięte. Tego dnia przygotowywane będzie rozliczenie roczne. BOK w tym dniu będzie przyjmować jedynie reklamacje.

Przypominamy, że zawiadomienia można opłacić przelewem bądź kartą w parkomacie. Szczegóły dotyczące płatności przez internet znajdziemy tutaj.

2 stycznia 2023 roku kasy w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Wendy 15 będą ponownie dostępne. Przepraszamy za utrudnienia. Osobom, którym kończy się ważność abonamentu z końcem roku, przypominamy że powinny przedłużyć go do 30 grudnia.

Kamil Złoch
fot. Paweł Kukla

Nauka Jest OK
Poprzedni artykuł12. Baltic Mini Textile już od piątku #wGdyni
Następny artykułPolicyjny Mikołaj ponownie trafił do starogardzkiego szpitala
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze