Designerzy, badacze, analitycy, startupowcy i inni, setki inspiracji i dopracowanych pod każdym względem projektów oraz niezliczone pokłady wiedzy dla uczestników – zbliża się ProductCamp, czyli dwudniowe wydarzenie dla osób związanych z projektowaniem usług i produktów cyfrowych w centralnej Europie. Już 2 i 3 czerwca konferencja zagości w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia.

Największa konferencja poświęcona cyfrowym produktom w Europie Centralnej odbędzie się w Gdyni. Gdyńskie PPNT przez dwa dni będzie areną rozmów, prelekcji i warsztatów, w których wezmą udział specjaliści z ponad 20 krajów całego świata, w tym Stanów Zjednoczonych, Kanady, Tajwanu czy Australii.

To ProductCamp, czyli dwudniowe wydarzenie dla branżowych specjalistów zajmujących się na co dzień nie tylko projektowaniem, ale także zarządzaniem nowoczesnymi produktami i usługami w cyfrowej formie – czyli praktyczna wiedza m.in. dla designerów, badaczy, analityków, managerów czy startupowców. Swoimi doświadczeniami podzielą się z uczestnikami eksperci, którzy wcześniej pracowali przy produktach i usługach cyfrowych dla światowych gigantów: IKEA, Github, Google, Zalando, Revoluta, Netflixa, Apple, Lego, UEFA i innych.

To już 9. edycja tej konferencji. Odbędzie się dokładnie 2 i 3 czerwca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia: nowoczesnym centrum innowacji, wspierającym startupy i promującym nowe technologie.

– Gdynia po raz kolejny jest gospodarzem wydarzenia o charakterze konferencji, ProductCamp 2022 i jest to dla nas wielka przyjemność i duma. Celowo użyłam określenia „wydarzenie o charakterze konferencji”, bo jak sami organizatorzy podkreślają, formuła spotkań jest nietypowa i niekonferencyjna. A dla Gdyni, miasta nowoczesnego i otwartego na nowe idee, ten rodzaj podejścia do tematyki okołobiznesowej jest bardzo bliski. Tym bardziej, że od wielu lat aktywnie inwestujemy w transformację internetową i biznes produktów cyfrowych. Po przerwie związanej z pandemią nareszcie możemy spotkać się bezpośrednio w Gdyni. Jestem przekonana, że uczestnicy Produkt Camp 2022 będą czerpali inspirację zarówno z treści wykładów, dyskusji i spotkań, jak i z atmosfery naszego współczesnego miasta, łączącego w sposób harmonijny miejskość i naturę – mówi Katarzyna Gruszecka Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki

Unikalna formuła ProductCampu to tzw. barcamp – opiera się na trzydziestominutowych wystąpieniach podczas równoległych sesji. Agenda powstaje rano, kiedy wszyscy prelegenci wybierają godzinę swojej prelekcji i wpisują tematy na specjalnie przygotowaną tablicę. Przed każdą turą, w krótkiej zapowiedzi, prezentują swoje tematy oraz wskazują, w jakiej formie je zrealizują. Na uczestników czekają m.in. prezentacje, dyskusje, analizy, case studies i prezentacje metod badawczych.

Oprócz tego na uczestników czekają występy głównych prelegentów, w tym między innymi Tobiasa Ahlina – Staff Design Engineera w GITHUB, Bartka Pucka – Strategy & Operation Managera w IKEA, Agi Szóstek – strategicznej projektantki doświadczeń i autorki „Strategii Umami” czy Ilya Blokha – konsultanta Product Management.

Partnerami strategicznymi ProductCamp 2022 są miasto Gdynia i Centrum Obsługi Inwestora Invest in Gdynia. Wydarzenie wspierają też Packhelp, TIDIO, Postdata i Allegro.

Więcej informacji na oficjalnej stronie internetowej, productcamp.pl.

Kamil Złoch
UM Gdynia

Nauka Jest OK
Poprzedni artykułZostań wolontariuszem podczas Gdynia Design Days
Następny artykułGdyńskie dzielnice się zmieniają. Miej na to wpływ
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze