Trzy miasta, jedna destynacja

W Trójmieście nie sposób się nudzić, a pośród wielu atrakcji każdy znajdzie coś dla siebie. Ruszyła kampania promocyjna prezentująca Gdańsk, Sopot i Gdynię jako miasta, w których dobrze się żyje i które warto odwiedzić. W dynamicznym filmie z autorską muzyką przedstawiono miks wydarzeń z zakresu sportu, kultury i rozrywki. Do tego urokliwe krajobrazy i niepowtarzalna energia.

Tu dzieje się co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej. Nową kampanię promująca Trójmiasto pod hasłem: „Trzy miasta, jedna destynacja”, przygotowała Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.trojmiasto.pomorskie.travel. Głównym elementem jest teledysk nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio. Klip dodatkowo wyróżnia specjalnie na tę okazję skomponowana, wspólnie z z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda, piosenka zespołu Lady Killer.

Odbiorcą kampanii są osoby w wieku 20-44. Dodatkowe kryteria zastosowane przy doborze grupy docelowej to:

  • miejsce zamieszkania – region pomorski, większe miasta sąsiadujących województw np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg, a także Warszawa, Łódź czy Poznań.
  • zainteresowania (podróże, turystyka aktywna, turystyka kulturowa, wydarzenia i koncerty, sport).

– Działania komunikacyjne prowadzone będą online z wykorzystaniem kanałów popularnych wśród wskazanej grupy docelowej. Bannery reklamowe i posty w mediach społecznościowych linkować będą do dedykowanej strony www.trojmiasto.pomorskie.travel, na której zawarte będą oferty turystyczne partnerów PROT, formularze konkursowe czy też mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta – mówi Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

25 maja opublikowano pierwszy film z planowanej serii. 

Trójmiejski mural

W filmie pokazano także proces powstawania muralu, który znajduje się Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 295.  Jego autorem jest gdański artysta Piotr Jaworski, ps. „Tuse”. Mural przedstawia charakterystyczne elementy dla wszystkich trzech miast – fontannę Neptuna, stoczniowe dźwigi, klif w Orłowie, Dar Pomorza, sopockie molo, a także kolej SKM i PKM.

Konkurs z nagrodami

Całej akcji towarzyszy konkurs z nagrodami. Aby wziąć w nim udział należy na stronie trojmiasto.pomorskie.travel opisać swoje ulubione miejsce w Trójmieście, które nie pojawiło się w promocyjnym teledysku. Najciekawszy opis zostanie nagrodzony voucherem o wartości 600 zł do wykorzystania w hotelu Holiday Inn w Gdańsku.

Trzy razy więcej atrakcji

Aktualne wydarzenia w Trójmieście można sprawdzić na stroniach każdego z miast:

Marta Formella
Urząd Miejski w Gdańsku

Poprzedni artykuł„Amatorzy” w Kinie Studyjnym GCF
Następny artykułKolejne kluczowe mecze drużyn z regionu. Gdzie obejrzysz spotkania?
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze