Skorzystaj z bezpłatnego usunięcia szkodliwego azbestu z Twojej posesji

Gmina Miejska Kościerzyna od 14 lat realizuje „Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Kościerzyna na lata 2006 – 2030″.

Pozostało więc już tylko 9 lat do zakończenia realizacji programu. W tym czasie, zgodnie z przyjętym przez Radę Miasta Programem, należy usunąć z terenu miasta wszystkie niebezpieczne odpady zawierające azbest, w tym także z Państwa posesji.

Zapraszamy więc i zachęcamy do skorzystania z dofinansowania w ramach Programu. Wystarczy złożyć wniosek do Urzędu Miasta, a Gmina Miejska zleci zdemontowanie, transport i utylizację szkodliwych odpadów z Państwa posesji.

Formularz wniosku  wraz załącznikami w wersji elektronicznej dostępny jest na stronie internetowej Gminy Miejskiej Kościerzyna, a w wersji papierowej, drukowanej w Biurze Obsługi Mieszkańca oraz w Wydziale Rozwoju i Promocji Urzędu Miasta Kościerzyna. Wnioski przyjmowane są przez cały rok. Jednak aby zostały zakwalifikowane do realizacji w danym roku kalendarzowym należy złożyć je do końca kwietnia, wnioski złożone po 1 maja będą ujęte w planie do realizacji w następnym roku kalendarzowym.

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami Wydziału Rozwoju i Promocji tutejszego urzędu, II piętro pok. 39, tel. 58 680 23 34.

UM Kościerzyna

Poprzedni artykułOficjalne otwarcie ścieżki rowerowej z Wielkiego Klincza do Kościerzyny
Następny artykułMecze międzypaństwowe kadry młodzieżowej kobiet Polska-Litwa w Bartoszycach!
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze