Jak docierać do boomersów, zetek, a jak do millenialsów? Jak komunikować w zgodzie z wartościami instytucji? Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? To niektóre z tematów, jakie poruszy 7. edycja ogólnopolskiej Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka. Odbędzie się 12 i 13 kwietnia w formule online i offline, w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim. Wydarzenie jest organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej, a rejestracja trwa.

To siódma edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. – W roku 2020 i 2021 konferencja odbyła się w formule online. Z radością i zachowaniem reżimu sanitarnego, wracamy do organizacji Marketingu w Kulturze na żywo. Dyskusje pomiędzy panelami i spotkanie w gronie osób odpowiedzialnych z promocję kultury w instytucjach, NGO, firmach i grupach nieformalnych są sercem tego wydarzenia. Cieszymy się, że znów zobaczymy się z naszymi uczestnikami i uczestniczkami – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej.

Program dwudniowej konferencji to dopasowane do specyfiki komunikacji kultury, wystąpienia ekspertów i ekspertek z dziedziny marketingu i promocji, a także autorytetów naukowych czy pracujących w kulturze. Wyjaśnimy najgorętsze słowa ostatniego roku: NFT i Metaverse, wysłuchamy przeglądu case studies inspirujących potknięć. Poruszymy temat subskrypcji
i sprzedaży „produktów kulturalnych”, a także sukcesu marketingowego wydarzeń kulturalnych. Skupimy się na podziale treści i komunikacji do zetek, millenialsów i boomersów oraz dowiemy się, gdzie najlepiej lokować nasze budżety na promocję. Podejdziemy także do tematu employer brandingu w kulturze i budowaniu stałej relacji z odbiorcami naszych wydarzeń. Konferencja Marketing w Kulturze to także wystąpienia na temat: storytellingu, dostępności instytucji kultury, spójnej komunikacji marki, pozyskiwaniu środków zagranicznych, case studies wydarzeń pandemicznych oraz refleksja nad zmianami jakie przyniosła pandemia w zachowaniu odbiorców kultury.

Wydarzeniu towarzyszą też dwa całodniowe warsztaty, które odbędą się 11 kwietnia.
O tworzeniu podcastów i treści audio dla kultury poprowadzi Agnieszka Obszańska,
z przygotowywania edycji i promocji materiałów wideo Marcin Andrzejewski. Na warsztaty obowiązują dodatkowe zapisy.

Rejestracja: 

Konferencja Marketing w Kulturze organizowana jest 12-13 kwietnia przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Odbędzie się w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, który jest partnerem wydarzenia. W programie dodatkowym przewidziano: zwiedzanie teatru, spacer po terenach dawnej Stoczni Gdańskiej i zajęcia twórcze. Organizatorzy przewidują także dostęp
do wydarzenia w formie online.

Bilety:

  • Udział w konferencji Marketing w Kulturze, 12-13 kwietnia – wersja na żywo – 350 zł brutto.
  • Udział w konferencji Marketing w Kulturze, 12-13 kwietnia – wersja online – 200 zł brutto.
  • Udział w wybranym warsztacie (audio lub wideo) 11 kwietnia (na żywo, w Gdańsku), 250 zł brutto.

Rejestracja: app.evenea.pl/event/mwk2022

Więcej info: marketingwkulturze.ikm.gda.pl

Wydarzenie na Facebooku: Konferencja Marketing w Kulturze 2022 | Facebook

Kaja Kościańska
Instytut Kultury Miejskiej

Nauka Jest OK
Poprzedni artykułŻołnierze WOT pomagają uchodźcom z Ukrainy
Następny artykułUkraina.gdanskpomaga.pl
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze