Co zrobić gdy brakuje numerka w elektronicznej kolejce?

Elektroniczny system rezerwacji kolejki umożliwia zamówienie wizyty w wydziale komunikacji urzędu miasta. Co zrobić gdy w systemie brakuje numerków? Ile osób dziennie przyjmujemy?

Jeżeli nie ma możliwości wyboru terminy wizyty na naszej stronie bezkolejki.olsztyn.eu (szczególnie szybko rezerwowane są numerki w referacie rejestracji pojazdów), oznacza to że wszystkie terminy są zajęte. Każdego dnia w godzinach rannych aktywuje się kolejny dzień do rezerwacji wizyty. A kolejkę można zarezerwować maksymalnie z dwutygodniowym wyprzedzeniem.

– I tak np. 2 czerwca  w godzinach rannych aktywuje się kolejny dzień za 2 tygodnie, czyli 16 czerwca – tłumaczy Jakub Siudziński, zastępca dyrektora Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna – Każdego dnia w systemie pojawia się kolejnych 80 miejsc dla naszych mieszkańców, bo tyle osób dziennie jesteśmy w stanie obsłużyć. Nie mamy wpływu na to, że kolejka ta cieszy się dużym zainteresowaniem i szybko się zapełnia.

Ponadto informujemy, że zgodnie z ustawą z 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw – termin na przerejestrowanie/zgłoszenie nabycia/zgłoszenie zbycia pojazdu został wydłużony do 180 dni.

Zapraszamy także do zapoznania się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna na stronie naszego Biuletynu Informacji Publicznej.

Poprzedni artykułNa widok nadjeżdżającego radiowozu zaczęli wyrzucać zawiniątka z marihuaną
Następny artykułOlsztyńscy wodociągowcy rapują
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze