Uwaga aptekarze! Przekażcie rozkłady pracy

Prezydent Olsztyna przypomina, że do dnia 30 września 2024 r. każdy właściciel apteki ma obowiązek przekazania do właściwego zarządu powiatu informacji o rozkładzie pracy jego apteki na 2025 r.

Źródłem tego obowiązku jest art. 94 ust. 2 ustawy – Prawo farmaceutyczne. Przepis ten został znowelizowany w 2023 r. w ramach szerszych regulacji, które zmieniły zasady pełnienia przez apteki dyżurów nocnych i w dni wolne od pracy.

Informacja o rozkładzie pracy apteki powinna być przekazana za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 94 ust. 6 ustawy – Prawo farmaceutyczne). Informację prosimy kierować do Urzędu Miasta w Olsztynie na adres: zdrowie@olsztyn.eu.

Równocześnie informujemy, że niewywiązanie się z obowiązku obwarowane jest karą pieniężną w wysokości do 2000 zł, którą nakłada starosta (art. 129bb ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo farmaceutyczne).

UM Olsztyn

Poprzedni artykułŚwięto WOT – inne niż zwykle
Następny artykułRegionalizacja płacy minimalnej uderzy w mieszkańców Warmii i Mazur
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze