Elektroniczna obsługa w wodociągach

Olsztyńskie Wodociągi uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Mogą z niego korzystać odbiorcy wody, którzy mają podpisane indywidualne umowy z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji.

Serwis jest bezpłatny i dostępny przez całą dobę siedem dni w tygodniu.

– Rejestracji do eBOK można dokonać w formie elektronicznej poprzez stronę internetową eBOK – informuje Anita Chudzińska z olsztyńskiego PWiK. – Odbiorca usług może dokonać rejestracji po otrzymaniu faktury za dostarczoną wodę i/lub odprowadzone ścieki.

Po zalogowaniu do eBOK odbiorcy wody mają:
* wgląd do swoich danych oraz możliwość zgłoszenia ich zmiany,
* wgląd do danych związanych z fakturami: sprawdzenie numeru dokumentu, daty wystawienia, wartości, terminu płatności oraz numeru indywidualnego konta bankowego; podgląd odpisu faktury lub korekty faktury; podgląd salda Odbiorcy usług (aktualizacja salda następuje po zaksięgowaniu operacji na koncie Odbiorcy usług lub wystawieniu faktury),
* możliwość uregulowania należności za fakturę poprzez Serwis,
* prezentację wartości faktur oraz wskazań wodomierza,
* informacje na temat zawartych umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzania ścieków,
* możliwość dokonania zgłoszenia sprawy według dostępnej w e-BOK klasyfikacji zgłoszeń, z możliwością przesłania plików,
* możliwość podania wskazań wodomierzy,
* wgląd w indywidualne powiadomienia Odbiorców usług.

[strona eBOK Olsztyńskich Wodociągów]

UM Olsztyn

Poprzedni artykułCykl Śniadań na Trawie na dziedzińcu Galerii EL powraca z przytupem.
Następny artykułWystawa na 44-lecie „Sąsiadów”
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze