Od początku maja trwa ofensywa promocyjna Olsztyna w mediach ogólnopolskich. Zapowiada się, że kolejny miesiąc także będzie intensywny pod tym względem.
Jak zgodnie donoszą dziennikarze i blogerzy, to miasta najbardziej dotknęły obostrzenia pandemiczne i teraz jest czas na ich mocne uderzenie promocyjne. A stolica Warmii i Mazur jako miasto turystyczne ma wiele do zaoferowania.
– W poniedziałek (24 maja) pożegnaliśmy ekipę kilkunastu dziennikarzy mediów ogólnopolskich biorących udział w study tour organizowanym przez gminy Olsztyn, Barczewo i Olsztynek w ramach działań Stowarzyszenia Olsztyński Obszar Aglomeracyjny – mówi dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna, Krzysztof Otoliński.
Wcześniej, od początku maja, przez dziewięć dni gościliśmy dwie ekipy telewizyjne. TV Silesia przemierzała Łynostradę, aby jej uroki zaprezentować w programie „Na Dwóch Kołach”. Nie zabrakło też Travel Chanel. O efektach pracy tej stacji nie omieszkamy poinformować w stosownym czasie.
Teraz naszym miastem zajmują się dwaj blogerzy turystyczni. Natomiast początek czerwca zaplanowano kolejne wizyty – ogólnopolskiej telewizji oraz kolejnych blogerów.
UM Olsztyn