To już tradycja, że pytamy interesantów odwiedzających ratusz o ocenę obsługi. Tegoroczne badanie potrwa do końca września.
Zależy nam, aby jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie i odpowiadała oczekiwaniom osób odwiedzających urząd. Krótka ankieta pozwala zweryfikować opinie mieszkańców. Poza tym wskazuje mocne strony oraz ewentualne obszary, które będziemy mogli udoskonalić.
– Zachęcamy do wypełnienia anonimowej ankiety pod kątem spełnienia Państwa oczekiwań w stosunku do pracy naszego urzędu – mówi sekretarz miasta Stanisław Gorczyca. – Państwa opinie będą służyć podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwolą nam stale doskonalić jakość pracy.
Wypełnienie ankiety nie powinno potrwać dłużej, niż kilka minut. Pytamy m.in. o warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedza i kompetencje urzędników, czas oczekiwania na obsługę. Zapytamy o to, w jaki sposób nasi kliencie kontaktują się z urzędem, by załatwić formalności. Poza tym poprosimy o sugestie dotyczące usprawnienia obsługi.
Ankietę można wypełnić w wersji elektronicznej w tym miejscu. Wersja papierowa jest natomiast dostępna w sali operacyjnej Biuira Obsługi Klienta (na rogu ratusza, przy przejściu dla pieszych przez ul. 1 Maja).
UM Olsztyn