Sześć osób z bezpośredniej obsługi interesantów zakażonych koronawirusem. Wprowadzamy rozwiązania, aby ograniczenia były jak najmniej uciążliwe dla interesantów.
W najbliższym tygodniu załatwienie formalności w Wydziale Komunikacji będzie znacznie ograniczone. W tym czasie bezpośrednio obsługiwać klientów będą mogły jedynie trzy osoby. Dlatego liczba spraw, jakie mogą zostać załatwione każdego dnia zmniejszy się do 48 – po 24 miejsca przeznaczone są dla osób chcących zarejestrować auto oraz odebrać dowód rejestracyjny. Poza tym od poniedziałku czasowo zostanie zawieszona telefoniczna rejestracja interesantów.
– Apelujemy, by odłożyć wizytę w wydziale na późniejszy termin, po 15 lutego, gdy wszyscy chorzy wrócą z izolacji do pracy – mówi dyrektor Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna, Dorota Groszkowska.
Mamy świadomość, że Wydział Komunikacji jest jednym z tych, który obsługuje największą liczbę interesantów. Wdrażamy rozwiązania, które mogą usprawnić jego działanie. Przypominamy, że poza Wydziałem Komunikacji przy ul. Knosały obsługę interesantów prowadzi także punkt działający w Galerii Warmińskiej.
Od 8 lutego (poniedziałek) Wydział Komunikacji będzie obsługiwać interesantów w godzinach 8:00-16:00 (w poniedziałki) oraz 7:30-15:30 (wtorek-piątek). Od 15 lutego interesanci będą obsługiwani w poniedziałki między 9:00 a 17:00 (poza referatem transportu i szkolenia).
UM Olsztyn