Podobnie, jak szereg instytucji, także Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów. Podyktowane to jest zwiększającą się liczbą zarażeń koronawirusem.
Zapewnienie bezpieczeństwa klientów oraz pracowników – to teraz jedno z większych wyzwań. Aby zminimalizować możliwość rozprzestrzeniania się koronawirusa, olsztyński MOPS zdecydował o zmianie sposobu obsługi interesantów w Centrum Informacji przy al. Piłsudskiego 61A.
Sugerowane sposoby kontaktu z instytucją:
* za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, Al. M. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn z dopiskiem Dział Świadczeń Rodzinnych (w sprawach zasiłków rodzinnych świadczeń 500+, 300+ funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń opiekuńczych);
* za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej poprzez profil zaufany ePUAP;
* pozostawienie czytelnie wypełnionej i zakopertowanej korespondencji w urnie wystawionej przy sali obsługi klienta Al. M. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn (dostęp do urny w godzinach 7:30-15:00).
W pilnych sprawach, w których konieczne jest osobiste stawiennictwo, należy wcześniej telefonicznie umówić wizytę:
* w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń 500+, 300+ funduszu alimentacyjnego, świadczeń opiekuńczych
89-534-29-05
89-534-29-06
89-533-16-41
89-533-36-30
* w sprawach pomocy społecznej
89-533-04-72
– W godzinach 10:00-10:30 oraz 11:45-12:15 zaplanowane są przerwy, podczas których będziemy przeprowadzać dezynfekcję – informuje dyrektor MOPS w Olsztynie, Elżbieta Skaskiewicz.
W Centrum Informacji będą obsługiwani wcześniej umówieni klienci. Są oni zobowiązani do przestrzegania zaleceń dotyczących zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk.