Akcja #CityWillWait z wyróżnieniem

Sukces przedsięwzięcia, w którym brał udział Olsztyn. Wakacyjna akcja promocyjna została dostrzeżona w międzynarodowym Konkursie Dobrych Praktyk.

Konkurs został przeprowadzony przy okazji Kongresu Współpracy Transgranicznej Lublin 2020. Zainicjowana przez Gdańską Organizację Turystyczną akcja #CityWillWait znalazła się w ścisłym finale.

– Głównym celem kampanii było podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców naszych portali turystycznych w czasie kwarantanny i po wygaśnięciu epidemii – przypomina dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna, Krzysztof Otoliński. – To była także okazja do otwarcia się na nowych odbiorców spoza kręgu naszych dotychczasowych grup docelowych oraz promowanie naszych portali.

Do organizatorów konkursu wpłynęło łącznie 49 przykładów dobrych praktyk. To przedsięwzięcia realizowane od Kaukazu i Bliskiego Wschodu po Europę Zachodnią. Propozycje dotarły m.in. z Gruzji, Autonomii Palestyńskiej, Łotwy czy Hiszpanii.

Nagrody były przyznawane w pięciu kategoriach, poza tym w każdej z nich wskazywano po trzech laureatów. Kampania, w której brał udział Olsztyn, została doceniona w kategorii Kultura i Turystyka.

– Jury doceniło fakt, że celem akcji było podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród turystów w czasie kwarantanny, wsparcie lokalnej branży turystycznej polskich miast i wzajemne promowanie oferty turystycznej miast, które włączyły się w inicjatywę – wyjaśniają przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej, która wspierała działanie.

Celem Konkursu Dobrych Praktyk jest promocja najlepszych rozwiązań, które mogą stać się inspiracją dla innych.

Poprzedni artykułZmiana godzin otwarcia bibliotek
Następny artykułChodził po… samochodzie
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze