Nic tak nie nakręca rozwoju biznesu w regionie jak skonsolidowana i inspirująca się wzajemnie społeczność. Taka właśnie buduje się wokół wydarzeń BIZNES WIR – Wiedza. Inspiracje. Relacje.
– Uczestnikami wydarzenia są ludzie przedsiębiorczy, szukający okazji do poszerzania horyzontów, ceniący styl i etykę w biznesie, ambitni i kreatywni – nie tylko w prowadzeniu firm, ale też i w życiu pozazawodowym. A na pewno na wielu płaszczyznach szukający inspiracji do działania. – podkreśla Michał Bartoszewicz, wydawca magazynu Made In Warmia & Mazury i pomysłodawca spotkań Biznes wir – Jako redakcja chcemy inspirować i dostarczać wiedzy, dzięki której przedsiębiorcy z Warmii i Mazur będą skuteczniej rozwijać swoje firmy.
Podczas spotkań wiedzą dzielą się specjaliści branżowi, a wisienką na torcie każdego BIZNES WIR są inspirujące rozmowy z ludźmi sukcesu. Bo żeby być sprawniejszym w biznesie, trzeba sięgać po najlepsze wzorce i sprawdzone mechanizmy.
To już trzecia edycja spotkania. Dwie pierwsze zgromadziły rzesze przedsiębiorczych i postaci różnego kalibru, ale ze wspólnym celem – stale szukających wiedzy i inspiracji do rozwijania swoich biznesów. Tym razem, z racji ograniczonych możliwości spotkań, BIZNES WIR przeniesie się do świata online.
Kiedy?
poniedziałek, 31 sierpnia 2020, godz. 18:00
Gdzie?
Na profilu facebookowym czasopisma MADE IN Warmia & Mazury (wcześniej polub profil redakcji). Równo o godzinie 18:00 odbędzie się premiera wideo BIZNES WIR #3 online.
Po premierze nagranie z konferencji będzie można znaleźć też na YouTube
Program:
1. PRZYWITANIE: Gustaw Marek Brzezin – Marszałek Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
2. Wykład: JAK W CZASACH KRYZYSU SKUTECZNIE PROMOWAĆ FIRMĘ W INTERNECIE?
Wykład poprowadzi Kasia Pruska – w Panda Marketing odpowiedzialna za działania marketingowe w social mediach. Tworzy strategie komunikacji marek, realizuje działania content marketingowe w oparciu o Facebook, Instagram, Twitter. Dba o cele biznesowe brandów. Specjalista od social sellingu, pomaga markom realizować potencjał sprzedażowy. Z entuzjazmem obserwuje nowości w marketingu, jednocześnie opierając swoje działania na twardych podstawach i liczbach. Nie uznaje półśrodków, gdyż owocują ćwierć rezultatami.
3. Debata: JAK NA WARMII I MAZURACH BUDOWAĆ BIZNES TURYSTYCZNY W CZASACH KRYZYSU?
Prelegenci:
– Elżbieta Lendo, prezes zarządu Lendo Hotels Group oraz prezes ogólnopolskiej fundacji zrzeszającej hotele Harmony Polish Hotels.
– Marcin Wiechowski, wraz żona Ewą są twórcami, właścicielami i prowadzącymi jedną z najbardziej cenionych agroturystyk w regionie Kwaśnie Jabłko pod Włodowem, na terenie którego produkuje się słynny cydr.
– Robert Szewczyk, dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
– Arkadiusz Regiec, twórca platformy craufaundingowej Beesfund oraz właściciel BeesCamp – sieci ekskluzywnych kempingów.
– Prowadzący: Rafał Radzymiński i Michał Bartoszewicz, twórcy czasopisma MADE IN Warmia & Mazury
4. Wywiad: JAK STWORZYŁAM SLOWHOP – PLATFORMĘ PROMUJĄCĄ WARMIĘ, MAZURY I NIE TYLKO…
Wywiad z Aleksandrą Klonowską-Szałek, twórczynią Slowhop.com internetowej platformy rezerwacyjnej, która pomaga dotrzeć do gospodarzy klimatycznych noclegów, organizatorów kameralnych wypraw i przygód.