Wydłużamy godziny obsługi interesantów w ratuszu

Wzrost liczby załatwionych spraw – to główny cel zmiany zasad obsługi klientów olsztyńskiego Urzędu Miasta.

Dłuższy czas obsługi klientów dotyczy poniedziałków oraz czwartków. W sprawach urzędowych obsługiwanych przez Wydział Komunikacji oraz Biuro Obsługi Klienta, można zgłaszać się w poniedziałki od 8:00 do 18:00, a  czwartki od 7:30 do 18:00.

Dodatkowe obowiązki nałożone w związku z nowelizacją ustawy Prawo o ruchu drogowym (konieczność obsługi wpływających w bardzo dużej liczbie zawiadomień o zbyciu czy nabyciu pojazdów) powoduje, że Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna ma ograniczona możliwość bieżącej obsługi interesantów. Teraz każdego dnia udostępnianych jest 50 terminów na rejestrację pojazdu i 32 na odbiór dowodu rejestracyjnego. Każdego dnia o wydłużonym czasie pracy możliwe będzie obsłużenie 20 osób więcej.

Zmiana godzin pracy to także usprawnienie pracy Referatu Dowodów Osobistych i Referatu Ewidencji Ludności. Daje to dodatkową możliwość załatwienia formalności osobom pracującym w godzinach zbieżnych z tymi, w których czynny jest Urząd Miasta.

Poprzedni artykułOferty na rozbudowę sieci tramwajowej otwarte
Następny artykułLudzie OBO
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze