#OlsztynWillWait – ruszyła nowa kampania

Stolica Warmii i Mazur dołączyła do promocyjnej akcji #CityWillWait. Jej inicjatorami są organizacje turystyczne działające w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi.

Przedsięwzięcie koncentruje się na promocji miast w Internecie. Jednym z długofalowych efektów ma być zapobieżenie skutkom, jakie może wywołać pandemia koronawirusa i obostrzenia z nią związane.

– Główne cele kampanii to podtrzymanie zainteresowania podróżami wśród odbiorców naszych portali turystycznych w czasie kwarantanny i po wygaśnięciu epidemii, a także otwarcie na nowych odbiorców spoza kręgu naszych dotychczasowych grup docelowych oraz promowanie naszych portali – mówi dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna, Krzysztof Otoliński. – A wszystko to pod jednym szyldem #CityWillWait.

Poza czterema miastami-inicjatorami, do akcji dołączyły już Toruń i Lublin. Każde z miast promuje swoje największe atrakcje, a później wywołuje kolejnego uczestnika, który przejmuje inicjatywę. To też okazja, by zachęcić turystów do wybrania wypoczynku w kraju, a nie za granicą.

– Po wygaśnięciu epidemii wszyscy będziemy potrzebowali odpoczynku – mówi prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz. – Polska jako kraj turystyczny ma wiele do zaoferowania. Na jednym obszarze mamy morze, piękne jeziora i lasy, góry, wspaniałe zabytki i inne skarby dziedzictwa historycznego i kulturalnego, dobrą bazę noclegową i okołoturystyczną.

W Olsztynie za akcję odpowiadają Biuro Promocji i Turystyki Urzędu Miasta oraz Miejska Informacja Turystyczna.

Poprzedni artykułGdańsk: Budowa pogotowia opiekuńczego zakończona
Następny artykułKomunikat Teatru Muzycznego w Gdyni
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze