W dniu 19 stycznia 2024 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 stycznia 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku osłonowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 59).
Wniosek jest już dostępny do pobrania – POBIERZ WNIOSEK
W 2024 r. dodatek osłonowy:
1) przysługuje za okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
2) jest wypłacany jednorazowo w terminie do dnia 30 czerwca 2024 r.
3) wniosek składa się do dnia 30 kwietnia 2024 r. (wnioski złożone po 30 kwietnia 2024 r. pozostawia się bez rozpoznania).
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego składa się w formie:
1) papierowej w siedzibie Departamentu Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Jaśminowej 11
2) elektronicznej za pośrednictwem Portalu ePUAP – http://epuap.gov.pl – jako pismo ogólne do urzędu
WAŻNE: Wnioski i załączniki do wniosku składane w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Łukasz Mierzejewski
Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu