Wiceminister Aktywów Państwowych Andrzej Śliwka już wkrótce zostanie twarzą miejskiej kampanii „Powiedz TAK elbląskiemu portowi!” ? Potężne środki na stole

Od wielu miesięcy toczy się zacięty spór na linii rząd – elbląski samorząd dotyczący sprawy pogłębienia toru wodnego na odcinku ostatnich 900 metrów prowadzących do portu w Elblągu. Do tej pory zdecydowanym przeciwnikiem postawy władz miasta Elbląga był wiceminister Aktywów Państwowych Andrzej Śliwka. Ostatnia propozycja jaką zaproponował jednak Urząd Miasta w Elblągu może zmienić twarde stanowisko wiceministra z PiS. Potężne pieniądze są na stole… Już wkrótce mamy poznać zdanie wiceministra.

Wiceminister Andrzej Śliwka ma być twarzą miejskiej kampanii w sprawie portu

Wydawało się, że postawa wiceministra Andrzeja Śliwki oraz rządu PiS jest nie do złamania. Praktycznie codziennie w mediach społecznościowych i lokalnych mediach wiceminister pochodzący z Pasłęka wypowiadał się na temat sprawy portu w Elblągu. Jego zdaniem miasto i władze Elbląga popełniają kolosalny błąd nie chcąc przyjąć propozycji rządowej otrzymania środków na pogłębienie toru wodnego w zamian za zmiany właścicielskie w porcie.

Świadczyły o tym chociażby ostatnie wpisy wiceministra na Facebooku…

Ostatnia propozycja miasta ma zmienić twardą postawę wiceministra… czy ten sprytny manewr się uda?

Władze miasta Elbląga wiedzą, że mają do czynienia z twardym graczem jakim jest wiceminister Andrzej Śliwka.

W marcu władze Elbląga ruszyły z akcją promocyjną „Powiedz TAK elbląskiemu portowi”. Początkowo akcja miała kosztować ok. 33 tysięcy złotych… jednak nie ma pewności czy koszty kampanii nie ulegną zmianie. Akcja ma tłumaczyć elblążanom to, że port w Elblągu powinien pozostać w rękach samorządu… Na mieście rozwieszono billboardy i plakaty.

Władze miasta po pierwszej fazie kampanii mają jednak plan na część drugą.

Wg. naszych informacji budżet kampanii „Powiedz TAK elbląskiemu portowi” ma wzrosnąć do… uwaga aż 2 milionów złotych… Tyle bowiem ma wynieść honorarium dla wiceministra Aktywów Państwowych Andrzeja Śliwki, który miałby zostać twarzą billboardów dla miejskiej akcji promujących pozostanie portu w rękach samorządu Elbląga.

Wiemy, że kwota może robić wrażenie jeśli chodzi o gażę finansową dla 1 osoby za użyczenie wizerunku do billboardów. Uznaliśmy jednak, że lepiej mieć wiceministra po swojej stronie i wydać na promocję z jego wizerunkiem 2 miliony złotych niż ponosić koszt aż kilkadziesiąt milionów złotych na pogłębienie toru wodnego z własnych środków – mówią przedstawiciele z miasta

O dalszych ustaleniach w tej sprawie będziemy Was informować już jutro.

Powyższy artykuł został opublikowany 1 kwietnia 2023 r. i był rodzajem żartu z okazji Prima Aprilis. Większość lub całość powyższych informacji nie jest zgodna z prawdą, stanowi jedynie 1 kwietniowy żart.

Poprzedni artykułBraniewo znajdzie się na trasie tegorocznego kolarskiego Tour de Pologne! – sukces Burmistrza
Następny artykułBeyonce i One Republic wystąpią na otwarcie Hali Urania w Olsztynie!
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze