„Każdy czeka na swoje NAJ” to nowa kampania Grupy LOTOS i zarazem kolejna inicjatywa koncernu na rzecz walki z pandemią. Od 1 maja kierowcy tankujący na stacjach LOTOS mogą przekazać swoje punkty z programu Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. Oprócz spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki LOTOS, w 5 polskich miastach pojawią się wyjątkowe murale nawiązujące do kampanii. Szczegóły dot. akcji znajdują się na stronie www.lotosnavigator.pl.
LOTOS od początku pandemii włącza się we wsparcie polskich służb medycznych i mundurowych walczących z koronawirusem. Koncern m.in. przekazał w sumie 7 mln zł dla szpitali, współorganizował transport środków medycznych z Chin, umożliwił żołnierzom darmowe tankowanie, a służbom mundurowym rozdaje kawę na stacjach. O wszystkich akcjach przeczytać można na www.lotos.pl.
Teraz klienci stacji LOTOS także mogą pomagać, przekazując punkty Navigator. W zależności od liczby oddanych punktów, konkretne kwoty będą sukcesywnie przekazywane przez Fundację LOTOS na specjalistyczne badania związane ze zwalczaniem koronawirusa.
Jak przekazać punkty?
Aby pomóc, wystarczy zalogować się na stronie www.lotosnavigator.pl i w kilku krokach zamienić swoje punkty w pieniądze. W pierwszym kroku wybieramy kupon wsparcia o wartości 650 punktów, czyli 10 zł i dodajemy go do koszyka. Potem zaznaczamy, ile takich kuponów chcemy przeznaczyć na cel charytatywny, klikamy „Zamów” i dostajemy potwierdzenie operacji przekazania punktów.
Kampanię rozpocznie spot telewizyjny, w którym pojawiają się ambasadorzy LOTOSU – piłkarze polskiej reprezentacji, skoczkowie narciarscy i kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.
Kilka dni później w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu powstaną wielkoformatowe murale, które będą przedstawiać bohaterów spotu. Projekty murali zostały namalowane techniką cyfrową na podstawie przygotowanych wcześniej kompozycji. Każdy obraz stanowi kolaż, w skład którego wchodzą różnorodne elementy: fotograficzne, graficzne, rysunkowe czy malarskie. Ideą projektu było realistyczne przedstawienie osób występujących w spocie. W ich tle widać między inny namalowane ręcznie elementy nawiązujące do walki z koronawirusem i szczytnego celu kampanii – wymiany punktów Navigator na środki finansowe, które LOTOS przekaże na badania nad zwalczaniem koronawirusa. Kampania będzie realizowana także w mediach społecznościowych.
– „Każdy czeka na swoje NAJ” to nasza najnowsza kampania, z której płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z koronawirusem. Drugie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać, i które nawet bardziej docenimy w przyszłości. Kierowcy tankujący na stacjach LOTOS mogą przekazywać swoje punkty Navigator na szczytny cel, jakim są badania nad zwalczaniem koronawirusa. Liczymy, że dzięki temu szybciej uda nam się wrócić do normalności – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy LOTOS.
Grupa LOTOS realizuje akcję we współpracy ze spółką LOTOS Paliwa i Fundacją LOTOS.
– Codziennie na naszych stacjach spotykamy ludzi zaangażowanych w walkę z koronawirusem: służby mundurowe, ratowników, lekarzy. Wspieramy ich w prowadzonych działaniach. Teraz będziemy to robić wspólnie z naszymi klientami, którzy zdecydują się przekazać punkty Navigator na walkę z epidemią – dodaje Wojciech Weiss, Prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.
„W domu też jest NAJ”
Grupa LOTOS realizuje równolegle kampanię „W domu też jest NAJ”, w którą również zaangażowali się niemal wszyscy ambasadorzy koncernu, w tym sportowcy, instytucje kultury czy uczestnicy projektów dziecięcych i młodzieżowych. Na facebook’owym profilu „Emocje do Pełna” oraz na stronie www.naj.lotos.pl znajdują się materiały video z udziałem sportowców, treningi, czytanie bajek dla dzieci, eksperymenty naukowe w wykonaniu Tomasza Rożka czy wspólne gotowanie. Więcej na www.naj.lotos.pl