Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami po raz kolejny ogłaszamy maj miesiącem wrażliwości. Czas pędzi jak szalony i przed nami szósta edycja kampanii społecznej „Wchodzę – zawsze jest jakieś wejście”, która ma uwrażliwić osoby kierujące pojazdami i społeczeństwo w ogóle na wyzwania, jakie stoją przed osobami z niepełnosprawnością.
Rok temu hasłem przewodnim była „Dostępność”, a dwa lata temu „Niezależność”. Hasło tegorocznej edycji to „Parkuję z empatią”.
Do udziału w kampanii zaprasza prezydent Gdyni, Wojciech Szczurek, a jej główne założenia obrazuje spot z wirtualną bohaterką Ulką.
W ramach kampanii przewidziano m.in. spotkanie ze szkołami nauki jazdy.
Aktywności i materiałów związanych z kampanią społeczną „Wchodzę – zawsze jest jakieś wejście” można szukać na poświęconym jej facebookowym profilu. Tam na bieżąco są publikowane także informacje przydatne dla osób z niepełnosprawnościami oraz wszystkich tych, którzy wrażliwość pielęgnują w sobie cały rok.
Karolina Szypelt
UM Gdynia