„Wchodzę” – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o parkowaniu

Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami po raz kolejny ogłaszamy maj miesiącem wrażliwości. Czas pędzi jak szalony i przed nami szósta edycja kampanii społecznej „Wchodzę – zawsze jest jakieś wejście”, która ma uwrażliwić osoby kierujące pojazdami i społeczeństwo w ogóle na wyzwania, jakie stoją przed osobami z niepełnosprawnością.

Rok temu hasłem przewodnim była „Dostępność”, a dwa lata temu „Niezależność”. Hasło tegorocznej edycji to „Parkuję z empatią”.
Do udziału w kampanii zaprasza prezydent Gdyni, Wojciech Szczurek, a jej główne założenia obrazuje spot z wirtualną bohaterką Ulką.

Grafika informująca, dlaczego miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami są szerokie

W ramach kampanii przewidziano m.in. spotkanie ze szkołami nauki jazdy.

Aktywności i materiałów związanych z kampanią społeczną „Wchodzę – zawsze jest jakieś wejście” można szukać na poświęconym jej facebookowym profilu. Tam na bieżąco są publikowane także informacje przydatne dla osób z niepełnosprawnościami oraz wszystkich tych, którzy wrażliwość pielęgnują w sobie cały rok.

Karolina Szypelt
UM Gdynia

Poprzedni artykułNie rób głupot – jesteś w kamerze
Następny artykułGdańsk spisał się na medal
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze