Przed nami siódma już konferencja Pipeline Summit. Ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia zmieniona została formuła wydarzenia. Zaplanowano cztery bezpłatne spotkania online pod nazwą Pipeline Meetup, których tematem będzie wykorzystywanie innowacyjnych technologii w sprzedaży. Partnerem wydarzenia jest Gdynia.
Na co zwracać uwagę, wdrażając automatyzację sprzedaży? Jak skutecznie łączyć obowiązki CEO i handlowca? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas pierwszego spotkania online w ramach Pipeline Meetup, które odbędzie się 28 kwietnia, o godz. 17.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
– To wydarzenie jest niezwykle ważne dla biznesu, lokalnych przedsiębiorców oraz firm, które działają w obszarze nowych technologii i sprzedaży. Jest przestrzenią wymiany doświadczeń i przemyśleń na temat dynamicznie rozwijającego i zmieniającego się świata biznesu. Jestem pewna, że uczestnicy otrzymają tu solidną dawkę wiedzy, praktycznych porad oraz inspiracji. Cieszę się, że po raz kolejny możemy być częścią tego ważnego, wypatrującego nowych trendów w biznesie wydarzenia – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.
Wydarzenie skierowane jest do specjalistów sprzedaży, startupowców i właścicieli firm technologicznych, a także pasjonatów sprzedaży zainteresowanych najnowszymi technikami i trendami. To przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń wokół takich tematów, jak generowanie leadów, automatyzacja sprzedaży, konwersja czy buyers journey. Poza udziałem w dwugodzinnym webinarze, złożonym z czterech prelekcji, uczestnicy będą mogli dołączyć do zamkniętego kanału na Slacku.
Praktyka i konkrety od doświadczonych ekspertów
Na pierwszym spotkaniu Pipeline Meetup swoim doświadczeniem podzieli się Mike Korba, chief commercial officer i współzałożyciel platformy User.com, który wskaże, co powinniśmy zautomatyzować w procesach marketingowo-sprzedażowych. Bartosz Majewski, CEO firmy doradczej Casbeg, opowie na własnym przykładzie, jak sprzedawać, jednocześnie będąc prezesem. Zaś Jagoda Lewandowska, założyciela Open Rate, wskaże, jak nie wylądować ze swoją komunikacją w spamie. Wśród prelegentów pojawi się również Przemysław Koper, business developer director w Cybercom, który na przykładach pokaże, czy wideo sprzedaje.
Program spotkania Pipeline Meetup #1 (28 kwietnia)
- godz. 17.10-17.40 – Przemysław Koper (Cybercom) – Czy wideo sprzedaje? Podsumowanie porażek i sukcesów z 2020.
- godz. 17.40-18.10 – Mike Korba (User.com) – 3 rzeczy które powinieneś zautomatyzować w swoich procesach marketingowo-sprzedażowych.
- godz. 18.10-18.40 – Jagoda Lewandowska (Open Rate) – Dzień dobry, jesteś w SPAMie.
- godz. 18.40-19.10 – Bartosz Majewski (Casbeg): Sprzedający CEO, czyli mini case study po 280 transakcjach w ciągu 39 miesięcy.
Rejestracja
Udział w konferencji Pipeline Meetup jest bezpłatny, wymagane są jednak wcześniejsze zapisy. Rejestracja na pierwsze spotkanie, które odbędzie się 28 kwietnia, prowadzone jest na stronie internetowej Pipeline Summit.
Kolejne spotkania Pipeline Meetup zaplanowane są na: 9 czerwca; 15 września i 17 listopada 2021. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany.
Pipeline Meetup tworzy Infoshare, organizatorzy największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerami głównymi cyklu wydarzeń są miasto Gdynia oraz PPNT Gdynia.
Weronika Rozbicka
fot. Kamil Złoch (archiwum)