Komunikat Teatru Wybrzeże

SONY DSC

Drodzy widzowie, uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją rządu o wprowadzeniu stanu epidemii czasowe zamknięcie teatrów oraz innych instytucji kultury zostało przedłużone do odwołania.

Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie.

W trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników wprowadziliśmy zmiany w pracy kas biletowych.

Od 14 marca kasy w Gdańsku i Sopocie są nieczynne.

Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (501 307 311), mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) oraz za pomocą czatu na naszej stronie internetowej. Są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.

Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:

– Zwroty biletów zakupionych drogą internetową dokonywane są automatycznie na konto, z którego dokonano płatności, nie ma więc potrzeby kontaktowania się z kasami.

– Zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową. Wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta. Dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/

– W sprawie biletów grupowych, a także odebranych w ramach Karnetu i Biletu Otwartego, prosimy o kontakt z kasą.

Poprzedni artykułSesja Rady Miasta Gdańska
Następny artykułZłamał kwarantannę i usłyszał wyrok sądu. Musi zapłacić 5 tys. zł grzywny
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze