Drodzy widzowie, uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją rządu o wprowadzeniu stanu epidemii czasowe zamknięcie teatrów oraz innych instytucji kultury zostało przedłużone do odwołania.
Widzowie mogą uzyskać zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety. W przypadku biletów zakupionych w trybie online zwrot nastąpi automatycznie.
W trosce o zdrowie Państwa oraz naszych pracowników wprowadziliśmy zmiany w pracy kas biletowych.
Od 14 marca kasy w Gdańsku i Sopocie są nieczynne.
Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (501 307 311), mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) oraz za pomocą czatu na naszej stronie internetowej. Są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 17:00.
Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:
– Zwroty biletów zakupionych drogą internetową dokonywane są automatycznie na konto, z którego dokonano płatności, nie ma więc potrzeby kontaktowania się z kasami.
– Zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową. Wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta. Dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/
– W sprawie biletów grupowych, a także odebranych w ramach Karnetu i Biletu Otwartego, prosimy o kontakt z kasą.