Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach ZUS obsługa klientów w poniedziałki odbywać się będzie w godz. 8.00–17.00, a nie jak dotąd do godz. 18.00. W pozostałe dni tygodnia tj. od wtorku do piątku nasze placówki przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj. w godz. 8.00–15.00.
– Wyjątek stanowią Punkty Obsługi Klientów w Węgorzewie, który od poniedziałku do piątku czynny jest w godz. 8-13.00 – informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
Swoje sprawy w ZUS możemy załatwić również bez wychodzenia z domu:
- podczas e-wizyty (https://www.zus.pl/e-wizyta )
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
- telefonicznie – pod numerami:
- 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS – w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7- 18.00
- 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godz. 7- 20.00
- 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy – w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8-18.00.
Katarzyna Krupicka
regionalny rzecznik prasowy ZUS
w województwie podlaskim