środa, 25 grudnia, 2024
ArchiwumArchiwum ElblągElbląskie kuchenne rewolucje – propozycja nr. 2

Elbląskie kuchenne rewolucje – propozycja nr. 2

Radny Paweł Nieczuja Ostrowski wyrasta na naszego lokalnego kulinarnego Pascala. W środę zamieściliśmy jego pierwszą propozycję, dziś kolej na jego kolejny pomysł. Jak ocenicie nasz projekt bilboardu ?
Wczoraj był Elbląger dziś kolej na …
Dzisiaj chcemy zaprezentować ostatnią z propozycji radnego Pawła Nieczui Ostrowskiego. W następnym pokażemy pomysł na danie promujące Elbląg Roberta Turleja oraz jeszcze jedno danie. Dziś natomiast smaka Elblążanom narobimy … Elbląskim babeczkami. Brzmi apetycznie, równie ciekawe i interesujące jest tłumaczenie i pomysły na promocje tego dania naszego elbląskiego radnego.
Elbląskie babeczki mają być swoistą odpowiedzią na toruńskie pierniki – pisze na swoim blogu Paweł Nieczuja Ostrowski. Pierniki są jedną z atrakcji turystycznych Torunia. Wracając z niego przywozi się najróżniejsze pierniki. Elbląskie babeczki mogłyby być produktem wywożonym z Elbląga. Poza wartościami kulinarnymi, tworzą nośne hasło: jadę do Elbląga na babeczki, najbardziej kręcą mnie elbląskie babeczki, itp. Ja namawiam do pieczenia babeczek z kolorowymi, wzorzystymi lukrami na wierzchu i fantazyjnymi dodatkami. Bo elbląskie babeczki są nie tylko najładniejsze, ale i najsłodsze ;).
Propozycja bilboardu
Zgodnie z naszą zasadą zamieszczamy pomysł na bilboard w kierunku Gdańska. Zamiast Malowniczy Elbląg, który funkcjonuje obecnie proponujemy Elbląskie Babeczki.
Wydaje się nam iż pomysł Pana Pawła może budzić zaciekawienie przejeżdżających turystów. Budzi bowiem zainteresowanie poprzez nośne hasło, porusza trochę kontrowersji, i nie ma co ukrywać akurat urodą elbląskich Pań to możemy pochwalić się w całej Polsce.
Propozycja jest troszkę kontrowersyjna, niektóre Panie mogą czuć się nieco urażone zwrotem :”Najbardziej kręcą mnie elbląskie babeczki”, jednak w dobie szokujących niejednokrotnych happeningów politycznych, którymi Janusz Palikot zyskiwał poparcie widać iż ludzie tego poszukują.
Dlatego też uważamy, że baner również powinien być odważny, ładna i prowokująca kobieta w towarzystwie apetycznej słodkiej babeczki powinna wzbudzić większe zainteresowanie niż „pomarańczowy ślimak”.

Opr . Red źródło : http://nieczuja.blog.interia.pl/

Najnowsze artykuły

Badania klimatu rowerowego

Rozpoczęły się badania klimatu rowerowego, czyli cykliczna, organizowana co 2 lata przez Stowarzyszenie Polska Unia Mobilności Aktywnej (PUMA) akcja badania rowerzystek i rowerzystów. Elbląg...
0
Chcieli byśmy poznać Twoje zdanie. Skomentujx