poniedziałek, 16 września, 2024
ArchiwumArchiwum ElblągMentos – The Freshmaker – czy to jeszcze może orzeźwiać ? Miętówki...

Mentos – The Freshmaker – czy to jeszcze może orzeźwiać ? Miętówki stawiają na nagość.

Mentos The Freshmaker to firma i producent popularnych pastylek miętowych, które podbijały polski rynek głównie na początku lat 90 tych. Producent często wyróżniał się oryginalną i dość nietypową reklamą. Jednak czy przypadkiem nie wyczerpały się mu już pomysły ?
Mentos The Freshmaker – hit reklamowy
Mentos the Freshmaker ten utwór I klip reklamowy znali chyba wszyscy. Niezwykle melodyczny wpadał w ucho i chodził często w głowie przez cały dzień powodując iż będąc w sklepie mentolowe pastylki były pierwszym wyborem każdego konsumenta.

Jak teraz chce porwać tłumy ? Miętówki stawiają na nagość
Firma ma coraz większą konkurencję. Jej pozycja nie jest już tak silna jak kiedyś. Mentos zawsze krążył w sieci z przeróżnymi filmikami nie zawsze do pokazania szerszej publiczności jednak głównie były to amatorskie przeróbki. Teraz agencja The Martin Agency, która jest odpowiedzialna za promocję marki chce zszokować świat bardziej niż poprzednie amatorskie przeróbki.
Właśnie rusza z nowa kampania w Stanach Zjednoczonych w największych magazynach Maxim, In Touch, Us Weekly oraz Sport Illustrated. Promocja na pewno wzbudzi kontrowersje. Pierwsze zapowiedzi tej kampanii już szokują. Twórcy mówią iż producent Mentosa pragnął czegoś nowego, co wzbudzi ekscytację wśród odbiorców i pozwoli mu zapomnieć iż jest to tylko miętówka.
Treść reklamy na pewno skutecznie odciąga nasze myśli od tego iż są to tylko miętówki. Jednak czy marketingowcy uważają iż wzbudza ona chęć sięgnięcia po kolejnego mentosa? Odczucia mogą być różne. Zobaczymy po kolejnych wynikach sprzedaży grupy.

foto: pb.pl

Najnowsze artykuły

0
Chcieli byśmy poznać Twoje zdanie. Skomentujx