Na rynek wchodzi kolejny wirtualny operator komórkowy – Virgin Mobile. Czy jest on w stanie zmienić coś na polskim rynku sieci komórkowych?
Nowy operatora zapowiada że w przeciągu trzech lat sieć chce uzyskać milion użytkowników czyli więcej niż inni operatorzy MVNO (tacy jak mBank Mobile, Carrefour Mova, Lycamobile, wRodzinie czy tuBiedronka) razem wzięci.
Przedstawiciele Virgin Mobile Polska podkreślają, że użytkowników chcą pozyskiwać utrzymując wysoki poziom usług, bezpłatną infolinią oraz aplikacją dostępną m.in na profilu facebookowym sieci). Dużą ilością różnego rodzaju bonusów i usług dla użytkowników. Mają to być nie tylko bonusy związane z ofertą telekomunikacyjną ale też np. darmowe bilety do kina.
Sieć przygotowała też dość konkurencyjną ofertę cenową jeśli chodzi o połączenia i sms. Minuta połączenia głosowego i wideo do wszystkich sieci telefonicznych w kraju kosztuje 19 groszy, SMS – 12 groszu, MMS – 25 groszy.
Virgin Mobile Polska obecnie ma tylko ofertę prepaid ale w dłuższej perspektywie czasowej planuje wprowadzenie do swojej oferty usług abonamentowych.
źródło: wirtualnemedia.pl