Jutro, 7 sierpnia w Ratuszu Staromiejskim o godz. 17.00 odbędzie się kolejne otwarte spotkanie poświęcone „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015”. Pod dyskusję tym razem poddane zostaną submarki Elbląga.
„Strategię promocji Elbląga na lata 2012-2015” opracowało na przełomie 2011 i 2012 roku konsorcjum firm z Dolnego Śląska – 2 BA Agnieszka Nowak szkolenia i doradztwo strategiczne oraz IPC Consulting Agnieszka Kotlińska. Prace nad dokumentem objęły między innymi badania nad obecnym wizerunkiem Elbląga, opracowanie misji i wizji miasta, określenie głównych kierunków działań promocyjnych do 2015 roku, plan rozwoju marki Elbląga oraz program jej komunikacji, a także system monitoringu wdrażania strategii.
Harmonogram spotkań:
31 lipca godz. 17.00 – Program strategiczny budowy marki (struktura marki, elementy marki),
7 sierpnia godz. 17.00 – Submarki Elbląga (mieszkaniec, turysta, inwestor),
13 sierpnia godz. 17.00 – Program promocji marki Elbląga na lata 2012-2015 – komunikacja werbalna i wizualna, narzędzia i działania promocyjne,
21 sierpnia godz. 17.00 – Program promocji marki Elbląga na lata 2012-2015 – działania i narzędzia skierowane do poszczególnych grup docelowych (mieszkaniec, turysta, inwestor),
28 sierpnia godz. 17.00 – Wdrażanie strategii i zarządzanie marką Elbląga. Wszystkie spotkania odbędą się w Sali koncertowej Ratusza Staromiejskiego.
„Strategię promocji Elbląga na lata 2012-2015” można pobrać ze strony www.elblag.eu.
Biuro Prasowe UM Elbląg