Szanowni Państwo, w związku z rozporządzeniem Premiera wszystkie spektakle Teatru Wybrzeże od 7 do 29 listopada zostają odwołane.
Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:
– w przypadku biletów zakupionych drogą internetową nie ma potrzeby kontaktowania się z kasami, należność zostanie zwrócona na konto, z którego dokonywano płatności w systemie PayU
– zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową; wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta; dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/
– zwroty biletów będących realizacją Biletu Otwartego: kody voucherów odzyskują swoją ważność, termin ważności zostanie odpowiednio przedłużony po ponownym otwarciu teatru
– zwroty biletów będących realizacją karnetu: zostaną wydane duplikaty karnetów z nową pulą miejsc do wykorzystania, zapraszamy do kontaktu po wznowieniu działania teatru
Od 7 listopada kasy w Gdańsku i Sopocie będą nieczynne. Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (519 155 636) lub mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.