Komunikat Teatru Wybrzeże

Szanowni Państwo, w związku z rozporządzeniem Premiera wszystkie spektakle Teatru Wybrzeże od 7 do 29 listopada zostają odwołane.

Ważne informacje dotyczące zwrotu biletów:

– w przypadku biletów zakupionych drogą internetową nie ma potrzeby kontaktowania się z kasami, należność zostanie zwrócona na konto, z którego dokonywano płatności w systemie PayU

– zwroty biletów zakupionych w kasach mogą być dokonywane drogą mailową; wystarczy wysłać na nasz adres (bilety@teatrwybrzeze.pl) zdjęcia lub skany biletów oraz paragonu, a w mailu podać numer konta; dodatkowo w treść maila wpisać należy zapis o Polityce prywatności, który znajdziecie Państwo pod adresem https://www.teatrwybrzeze.pl/rezerwacje/

– zwroty biletów będących realizacją Biletu Otwartego: kody voucherów odzyskują swoją ważność, termin ważności zostanie odpowiednio przedłużony po ponownym otwarciu teatru

– zwroty biletów będących realizacją karnetu: zostaną wydane duplikaty karnetów z nową pulą miejsc do wykorzystania, zapraszamy do kontaktu po wznowieniu działania teatru

Od 7 listopada kasy w Gdańsku i Sopocie będą nieczynne. Z pracownikami kas można kontaktować się telefonicznie (519 155 636) lub mailowo (bilety@teatrwybrzeze.pl) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Poprzedni artykułModernizacja budynku Dużej Sceny Teatru Wybrzeże
Następny artykułMarszałek Struk apeluje do NIK o przełożenie terminu kontroli w szpitalach
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze