Warmia i Mazury Ostróda Pierwsze Karty Ostródzkie trafiły już do mieszkańców Ostródy

Pierwsze Karty Ostródzkie trafiły już do mieszkańców Ostródy

Pierwsza partia Kart Ostródzkich dotarła już do Urzędu Miejskiego. Mieszkańcy, którzy złożyli wniosek o jej wydanie mogą zgłaszać się po odbiór swoich kart (po uprzednim, telefonicznym umówieniem się z pracownikiem Urzędu Miejskiego, nr tel. 89-642-94-55). Ich wydawaniem zajmuje się Wydział Spraw Obywatelskich. Pierwsi mieszkańcy Ostródy odebrali już swoje karty. Obecnie trwa wydawanie kart tym mieszkańcom, którzy złożyli już wcześniej stosowne wnioski o ich wydanie.

Karta Ostródzka jest wydawana tym, którzy mieszkają w naszym mieście i tutaj płacą swoje podatki, tutaj też korzystają z wszystkich usług. Karta potwierdza uprawnienia mieszkańca, któremu została wydana, do zniżek, ulg, zwolnień i innych udzielanych przywilejów przez Gminę Miejską Ostróda oraz podmioty uczestniczące w Programie, zgodnie z Programem „Karta Ostródzka” i dokumentami, które zostały wskazane w UCHWALE Nr XXII/112/2019 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie przyjęcia Programu „Karta Ostródzka”.

Kartę Ostródzką można otrzymać składając wniosek o wydanie karty w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Ostródzie przy ul. Adama Mickiewicza 24 (pokój Nr 105 parter)

Do wniosku trzeba okazać do wglądu dowód osobisty wraz z jednym z następujących aktualnych dokumentów potwierdzających rozliczenie podatku dochodowego od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Ostródzie:

– pierwszą stronę złożonego PIT-u za poprzedni rok ze stemplem Urzędu Skarbowego w Ostródzie poświadczającą rozliczenie podatku bądź kserokopię powyższego dokumentu, na której widnieje adres zamieszkania,

– urzędowe poświadczenie odbioru wydane przez elektroniczną skrzynkę podawczą systemu teleinformatycznego administracji podatkowej (UPO) wraz z pierwszą stroną PIT-u za poprzednik rok składanego drogą elektroniczną i wygenerowanym numerem dokumentu zgodnym z identyfikatorem UPO,

– zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzającego złożenie zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) w poprzednim roku,

– emeryci i renciści mogą okazać pierwszą stronę PIT-40A/11A otrzymanego
z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, na której widnieje adres zamieszkania.

O tym, czym jest projekt „Karta Ostródzka”, w jaki sposób można ją uzyskać, a także jaki wzór formularzu pobrać dowiesz się na stronie http://www.ostroda.pl/jestem_mieszkancem/karta_ostrodzka

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
wpDiscuz
0
0
Chcieli byśmy poznać Twoje zdanie. Skomentujx
Exit mobile version